Workshop: Design Thinking
Pozývame vás na v poradí tretí zo série workshopov Cre/active Citizens, tentokrát na tému Design Thinking. Na workshope si postupne prejdeme etapami Design Thinkingu, a to na základe dôkladne vybranej témy, tzv. dizajnovej výzvy. Systematicky prejdeme fázami:
- ako narábať s nápadom,
- ako si stanoviť dlhodobý cieľ,
- ako nájsť najdôležitejšiu časť v procese, na ktorú sa treba sústrediť,
- na základe čoho sa rozhodovať,
- ako nápad otestovať.
Zaregistrujte sa čo najskôr, počet miest je limitovaný.
Účasť na workshope je bezplatná a uskutoční sa 21. 4. od 9:00 do 17:00 v Kasárňach/Kulturparku, budova Bravo, 3. poschodie.
Čo vás workshop naučí:
- osvojíte si samotný prístup v rámci co-create a design thinkingu s prvkami metodiky Design Sprint.
- naučíte sa zvládať výzvy, ktoré vznikajú počas projektu,
- aj to, ako čo najlepšie využiť skúsenosti tímu pre riešenie danej situácie „out of the box“ myslením a proaktívnym prístupom.
Vďaka workshopu budete s istotou vedieť, či s vaším produktom/službou/procesom mierite tým správnym smerom = „lessons learned“ a aj keď nebude hotový do všetkých detailov, urobíte veľký pokrok k jeho implementácii či distribúcii.
Kto je lektorom?
Matúš pôsobí ako Managing Partner vo vzdelávacej spoločnosti SUVko Coaching v rámci firemného vzdelávania soft-skills (mäkkých zručností). Zameriava sa na rozvoj ľudského potenciálu a silných stránok stredného a vyššieho manažmentu prostredníctvom dlhodobých vzdelávacích programov využitím dát a personalizácie s dôrazom na adaptáciu zručností. Pomáha budovať učiace sa firemné kultúry založené na vízii, kľúčových hodnotách a tímových rolách. Facilituje tímové workshopy zamerané na kreativitu a efektívnu spoluprácu, kde využíva bohaté 11-ročné skúsenosti z medzinárodných projektov a spoluprác v rámci EU a sveta.
Ako sám často vraví, užíva si networking a inšpiratívne podnety počas procesu. #TrustTheProcess
Metóda Design thinking predstavuje inovatívny prístup k riešeniu problémov, vývoja procesov, produktov a služieb, ktorý sa od štandardných metód líši tým, že sa zameriava na potreby a požiadavky používateľa. V kontexte miest dokáže priniesť služby, ktoré sú pre používateľov príjemné, optimalizované a fungujú efektívne.